وظایف طراح سایت و مشاور سئو شامل موارد متعددی می‌شود که اگر به درستی انجام شوند، به بهبود وضعیت کسب‌وکار مشتریان می‌انجامند. اگر قصد ورود به حوزه طراحی سایت و سئو را دارید یا می‌خواهید برای خود وب سایتی راه‌اندازی کنید، لازم است با این موارد آشنا باشید. در ادامه دامنه وظایف شغلی طراح سایت و مشاور سئو را بررسی می‌کنیم.

وظایف طراح سایت چیست؟

موارد زیر را می‌توان وظایف اصلی طراح سایت دانست:

· برگزاری جلسات ابتدایی و کسب درک درست از تجارت و درخواست‌های کارفرما

· ارائه یک پروپوزال در مورد امکانات و ویژگی‌های سایت، خدماتی که ارائه می‌شوند و برآورد هزینه‌ها

· طراحی اولیه و نشان دادن آن به مشتری

· تغییر طراحی در صورت درخواست مشتری

· طراحی سایتی با ساختار بهینه و ریسپانسیو با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف یا سیستم‌های مدیریت محتوا (بنا به سفارش کارفرما و تخصص شرکت)

· بارگذاری سایت روی هاست یا سرور و کانفیگ اولیه

· آزمایش کارایی سایت در حضور کارفرما

· آموزش کار با سایت و مدیریت آن (ممکن است این آموزش‌ها به صورت مستند هم ارائه شوند.)

· پشتیبانی رایگان برای یک مدت کوتاه (معمولا یک ماه)

مواردی که ذکر شد وظایف اصلی طراح سایت هستند. کارهایی مثل تولید و به روز رسانی محتوا، سئو و . بر عهده طراح سایت نیست. گاهی کارفرماها توقعات عجیب و غریبی از طراحان سایت دارند. مثلا مسئولیت دیده نشدن سایت یا نرفتن محصولات را به گردن طراح سایت می‌اندازند! دقت داشته باشید وظایف طراح سایت و مشاور سئو و مشاور بازاریابی و . با هم متفاوت است.

در بعضی موارد دیگر مشتریان توقع پشتیبانی مادام‌العمر دارند! این مسئله نیز یک باور غلط است. اگر بخواهید پشتیبانی سایت خود را به طراح بسپارید باید با او در مورد هزینه‌های پشتیبانی توافق کنید.

مسئله سئو نیز از وظایف طراح سایت نیست. طراح فقط باید ساختار سایت را بهینه کند و با داشتن یک ساختار منطقی،آن را برای تشخیص موتورهای جست‌وجو آماده کند. بهینه‌سازی محتوا و سطوح دیگر سئو توسط متخصصان دیگر انجام می‌شود.

رویال کد یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران است که شما میتوانید به این تیم فوق العاده اطمینان کنید و پروژه خودتون رو با بهترین کیفیت و در اسرع وقت تحویل بگیرین.


هازارد موزیک سایت ,طراح ,وظایف ,طراحی ,پشتیبانی ,موارد ,طراح سایت ,وظایف طراح ,سایت نیست ,اصلی طراح ,طراحی سایت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ کاست های نایاب ایرانی مديريت نوین و اسلامي اصفهان تولید و پخش رابیتس صنایع فولادی پوکه معدنی تندخوانی