طرح تولید و بسته بندی سبزیجات خشک

بسته بندي به عنوان يك ابزار كارآمد سالهاست كه مورد نظر كارشناسان علم بازاريابي قرار گرفته است. استفاده از انواع مختلف بسته بندي ضمن اينكه قابليت نگهداري بهتري را به كالا مي بخشد در كسب سهم بالاتري از بازار براي كالاي مورد نظر نيز مؤثر است. نظريه پردازان بازاريابي ، دو نقش مهم براي بسته بندي متصور هستند كه عبارتند از نقش Promotive و نقش Protective . چنانكه از واژه به كار گرفته شده براي اين نقش ها نيز برمي ايد نقش نخست به وجه نگهداري و دوام حاصل از بسته بندي و نقش دوم به جنبه آگاهي دهنده و پيش بر .

دریافت فایل


دانلود فایل بسته ,بندي ,بسته بندي ,بندی سبزیجات ,بسته بندی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دایان شاپ مجتمع آی بازیکن | iBazikon The Company آپشن خودرو | گندم کار گاهی به اسمان نگاه کن فروشگاه اینترنتی رشته کاراته